4ZupTutoriale
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

4ZupTutoriale

Hackuri, *Tutoriale, *Metin2, *
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 [GHID] Ninja Lame & Arc

In jos 
AutorMesaj
Admin
Administrator
Administrator
Admin


Mesaje : 163
Data de inscriere : 08/08/2011
Varsta : 32
Localizare : Bacau,Onesti

[GHID] Ninja Lame & Arc Empty
MesajSubiect: [GHID] Ninja Lame & Arc   [GHID] Ninja Lame & Arc Icon_minitimeJoi Oct 13, 2011 10:05 am

-Elementul baza pentru un Ninja bun este DEX (Flexibilitate). Acest element mareste DMG-ul dat si imbunatateste apararea. Pe un server PVM, unde nu cresti repede si nu iti da level (sau chiar pe ro) competentele care sunt date la fiecare bila facuta trebuie puse altfel: 2 DEX (Flexibilitate), 1 CON (Puterea Vietii), pana cand nu va ajunge la maxim Flexibilitatea, dupa aceea mergeti pe STR (Tarie) sau INT (Inteligenta) si faceti 2 STR sau INT si 1 CON.
Daca serverul este PVP sau se da level puneti bonusurile asa: in primul rand full CON, dupa full STR, full DEX si la sfarsit puneti INT.

-Magiile la ninja sunt foarte diferite intre ele.

Magiile Arc sunt bune pentru joc PVP, dau DMG foarte mare si pot sa omoare jucatorii cu Viata plina findca arcul trage de la distanta. Au un singur dezavantaj: cand luptati contra monstri cu arcul dati doar in 1 singur monstru, nu puteti da in mai multi decat cu magie.

Magiile Lame sunt la fel de bune, au avantajul Otravirii, prezenta in 2 dintre cele 5 magii, care ajuta la omorat playeri sau moobi (monstri). Sunt bune si PVM si PVP deoarece dau DMG mare si pot omori foarte usor un player.

- Bonusurile (florile albastre si albe) care sunt puse in iteme se pot pune astfel:

In primul rand DEX, am explicat mai sus de ce.

Sansa de otravire, sansa necunostintei si sansa de incetinire (mai ales pe arc ca sa poti prinde bine adversarul) nu trebuie uitate.

Contra semi-oamenilor si critical attack e bine de pus daca vreti sa dati un DMG maricel.

Aparare cu sabia/pumnale/clopot/evantai/sabie de 2 maini nu trebuie absolut uitate cand va puneti bonusurile, deoarece acestea din urma retin o parte din DMG-ul adversarului (depinde cat la % aveti) cu respectivul item (sabie, pumnal, clopot etc...)

Si PV/HP (viata) trebuie puse ca sa nu muriti din prima si sa rezistati mai mult in duel, lupta cu monstri.


Bonusurile albe sunt necesare pentru a da un Damage (DMG) bun. Acestea, ca si cele de deasupra nu se gasesc in toate serverele, dar eu va voi spune in caz ca intrati pe unul care are.
La aceste bonusuri bagati Contra Ninja/Sura/Razboinic/Saman si Rezistenta la Ninja/Sura/Razboinic/Saman.
Bagati si DEX, PV/HP si Critical Attack pentru a va mari rezistenta si Damage-ul.
Sus In jos
https://4zup.forumgratuit.ro
 
[GHID] Ninja Lame & Arc
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
4ZupTutoriale :: Metin2 :: Tutoriale & Ghiduri :: Ghiduri-
Mergi direct la: